در تاریخ 8 بهمن ماه از کتابخانه مرکزتوسط خانم دکتر رجعتی و آقای دکترچهری بازدید بعمل آمد وسپس جلسه ای با حضور آقای صادقی مسئول امور اداری و خانم دکتر شهبازی مسئول دفتر بهبود و همچنین آقای مهندس سلیمی از همکاران آی تی برگزار گردید و مشگلات بررسی و تصمیماتی جهت رفع آنها گرفته شد