اخبار

بازدید از کتابخانه

بازدید از کتابخانه
در تاریخ 8 بهمن ماه  از کتابخانه مرکزتوسط خانم دکتر رجعتی و آقای دکترچهری بازدید بعمل آمد وسپس جلسه ای با حضور آقای صادقی مسئول امور اداری و خانم دکتر شهبازی مسئول دفتر بهبود و همچنین آقای مهندس سلیمی از همکاران آی تی برگزار گردید و مشگلات بررسی و تصمیماتی جهت رفع آنها گرفته شد
۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۵۰

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید